Sunday, February 23, 2020

Senayan



hari ni aku lagi


aku hidup lagi hari ni..aku masih lagi sakit diseluruh tubuh ku..tak tertahan lagi...aku lihat sekeliling semakin kabur..apa yang jadi kat aku sebenarnya ni...lemah nya semangat ku untuk menghadapi hari hari yang mendatang....aritu aku dibawa pergi berubat ...alangkah terkejutnya aku ..aku diberitahu yang aku di sihir...apa salah aku buat...apa yang aku buat sampai orang membenci aku..bukan niat aku untuk menyalahkan sesiapa ...tapi kalau aku bersalah maafkan aku ...aku ni mmg nampak tough :)..tapi hakikatnya aku tak kuat nak hadapi cabaran ni...'dia' nak aku mati ...supaya 'dia'dapat ambil alih tempat aku.


gagahkan diri

aku cuba untuk tidak memikirkan perkara ni tapi semakin aku cuba avoid semakin ia meyerang...sakitnya Tuhan saja thau....lemah segala angota.sampai bila ni...nak aku meraung nampak macam aku lemah,nak aku menahan nampak macam aku takut..abistu apa akau patut buat...bgtau la...aku diganggu hampir setiap malam dengan kesakitan yang amat perit...sakit yang tak berparut,luka yang tak berdarah..cuma yang aku boleh buat sekarang aku gagahkan diri aku ni untuk orang yang aku sayang...kalau nak diceritakan pasal semangat..hmmmmmg dah takde semangat dah...hilang jauh...




salam persaudaraan
ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...