Tuesday, February 25, 2020

RABU


BEBAS TAK HOI?


semakin hari semakin teruk ...semalam ok sikit sebeblah petang...tapi lepas masuk pukul 10 malam arghhhhh sakitnya badan aku...nak baring tak boleh....kejap  kejap hilang fokus....kekadang aku dengar suara orang panggil aku...tapi aku tak dapat menoleh sebab aku terkeluru akan panggilan tu.apa nak jadi dengan aku ni...semakin hari semakin banyak orang tegur dengan perubahan aku...hari ni perasaan aku ntah tak tau aku nak cakap camne ....coroius je....kat sape aku nak berkongsi apa yang aku alami ni....?



MERDEKA KE?


selagi aku masih bernyawa ni...aku cuba untuk bertahan,bukan untuk aku dah...tapi untuk bebudak tu....ramai masih belum kenal aku lagi aku ni bukan sesapa pun ...tak perlu dipedulikan...aku ni manusia biasa je la sial....tak payah nak hantar macam macam kat aku ...aku sakit la...aku tak tahan...jangan la buat aku camni....aku lemah la...(bukan macam sajat tau)...


pfuondigbwoodvwnownrgfcvjp'fbonfpsncmncsmmjvnurhni2ui12-_*!#*#!_#**E_#*
ni mungkin perkataan yang boleh discribe apa yang berlaku kat aku sekarang....kalau kau nak ...kau jumpa aku...pasti akan aku habiskan kau secara total la sial....nak aku carut bukan aku dapat kurangkan sakit aku pun la....



salam persaudaraan 
ARADOQX.



No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...