Thursday, February 27, 2020

HARI INI 

SAYYIDUL AYYAM seterusnya


Semalam...

Aku tak tau apa yang aku buat malam tadi... Aku keluar tanpa ada hala tuju... Main jalan je... Seperti hilang arah kejap.. Dia call msg wassap aku... Aku buat tak tau je... Aku cai die kata aku kat sini kat situ... Sebenarnya aku hilang fokus tak tau nak pegi mana lagi...aku malas dah nak pikir pasal badan aki yang sakit ni lagi... Sebab apa.. Sbab kalau aku pikir lagi aku sakit... Betul cakap 'kawan'aku...yang aku ni sebenarnya lembik tak pandai nak melawan... Cuba la melawan... Bukan untuk sesiapa pun untuk dia juga.. Haaaa... Semalam aku kene serangan terbaru la... Satu badan aku rasa mencucuk cucuk tau.... Bisanya... Lagi aku sentuh lagi  sakit tau... Back from the top... Semalam aku pegi pusing satu kawasan ni... Aku jumpa orang ni kejap orang tu kejap... Sampai aku dah tak tau nak jumpa sesiapa lagi... Semua nya cam dah takde makna lagi buatku... Aduuuhhh... Sakit lagi ni... Aku tahan... Kalau korang yang baca ni... Mesti korang cakap 'buat apa dilayan sakit tu'... Ya mmg aku tak layan tapi... Hmmmmm... Kalau korang nak tau aku nak ulas isu semasa sekarang... Tapi aku keliru... Camne nak mulakan... Aku mula jadi benci dgn kebiasaan... Walaupun aku ni takde addictive habit tapi aku mula tak suka pada apa yang aku lakukn... Mungkin akan datang... Ianya akan menganggu kerja harian aku... Oh tidak!!!!  Aku mula hilang akal.... Aku mula tak ingat nama orang.... Haih.... Hari ni aku malas nak cter panjang... Nanti aku sambung lagi ye... Sbab ada perkara yang akan aku ceritakan...


Kalian akan tahu...


Salam persaudaraan
ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...