Wednesday, December 21, 2011

majlis pertunangan hazriq dan fara















photograher          :aradoqx
                             :fadli sidek
model coordinator:noraizan razak


salam persaudaraan
aradoqx

Tuesday, December 13, 2011

Thursday, December 8, 2011

ini hari gua banyak panas hati

lu mulut serupa anjing lu tau...lagi mau cerita dalam lu punya mak punya kain.lu tak tau malu ka kawan..lu mesti mau ingat kawan kta tak selalu ada atas maa...lu jangan ingat semua orang mau ikut lu punya cakap..lu sapa baru kecik pangkat sudah mau langsi kaa..wa boleh kasi cantas anytime maa..lu ingat lu mau kawin semua orang mau respect sam lu ka...jangan nanti lu puny amoi wa angkat kasi rewang tau...lu nangis nanti...lu mau gurau semua orang layan..apasal orang gurau sama lu,lu manyak cepat ati panas..aloo kawan wa kasi ingat haa..lu bkn panas baran tau...tapi lu kelam kabut...mau jadi someone sini tempat..aloo sini manyak susah...sapa lu mau kasi order ni...sial,wa mau kasi lu tau haaa..lu masih budak lagi tau...jangan mau jadi hero tau..lu pikir lu sudah manyak power kaa...ada lagi power maa...wa punya power lu ada tgk kaa...lu mesti kena punya...kalau bukan sama wa..sama orang lain lu mesti kena...mana tempat lu tak boleh duduk maa..kalau ini macam perangai lu bikin...ini baru gua tulis tau...belum wa angkat buat lagi...jangan kasi wa buat gila tau...lu mati nanti...lu punya plan gua tau ...bila bila wa boleh kasi hancur...lu jangan sibuk orang punya hal...lu angakt lu punya hal juga...boleh kan...ini macam lu tak layak jd pemimpin...lu jd taik lagi bagus..fuck off

Friday, December 2, 2011

salam semua

hari ini dengan rasminya aku telah mendaftar sebagai ahli UMNO.


salam persaudaraan
aradoqx

suasana di PWTC










di perhimpunan agong UMNO

gambar:aradoqx(guna phone sajo)


salam persaudaraan
aradoqx

Tuesday, November 8, 2011

TERUSKAN PERJUANGAN ANDA SEMUA

semalam kejohanan sukan sea telah bermula dengan sukan bola sepak dimulakan dahulu....pasukan kita Malaysia bertemu dengan singapura,berkesudahan dengan seri tanpa jaringan.walaupun pasukan kita menguasai perlawanan semalam kita belum mampu menjaringkan gol...tapi kita dapat menunjukkan pada pasukan lain yang bertanding yang kita serius untuk mempertahankan pingat emas edisi lalu.selepas ini Malaysia akan bertemu thailand bagi perlawannan kedua,moga kita dapat meraih kemenangan.doa dari seluruh rakyat Malaysia untuk pasukan kebangsaan.berjuanglah wira wira negara!!!
salam persaudaraan
aradoqx

Ultraman Dance Part 2

tak paham aku camni ...layanje la,syok gak


salam persaudaraan
aradoqx

Tuesday, November 1, 2011

29/10/2011 whoahoooooooooooooooooooooo NEGERI SEMBILAN VS TERENGGANU FINAL PIALA MALAYSIA(suasana dalam stadium shah alam)
































puas gila aku pegi stadium waktu ni...aku jerit sepuas hati aku....pasukan negeri aku menang PIALA MALAYSIA piala yang berprestij...whoaaaaaaaaaaaamaaf la kalau kualiti gambar tak berapa cantik sebab aku terlalu teruja malam tu sampai amik gambar pun main redah jo...one word HOBIN JANG HOBIN...lambat upload coz banyak kojo 2 3 hari ni...woooooooo ne ge ri.aku malas nak komen pasal game atau padang sebab aku bukan org pakar....aku sedikit kecewa ttg keadaan luar stadium sebab ade kekecohan...penyokong kedua pihak sangat tak sporting sehingga ade pergaduhan ...kawalan keselamatan yang lemah di luar stadium...maaf cakap la .....tu macam ke FAM cakap tiket mahal adalah utk kawalan keselamatan???sedih .....


salam persaudaraan
aradoqx

AHADDUN. getting worse....  Tak tertanggung dah rasanya.. Aku dah janji kan tak nak menyusahkan sesiapa lagi,tapi...hmmm.. Lahanat tu dtg la...