Saturday, March 14, 2020

AHADDUN.


getting worse.... 

Tak tertanggung dah rasanya.. Aku dah janji kan tak nak menyusahkan sesiapa lagi,tapi...hmmm.. Lahanat tu dtg lagi... Kali ni dia berani menjadi diri aku utk berinteraksi dengan dia... Hisshhh... Aku rasa dak tertahan la woi... Sakit la lahanat.. Aku da tak larat... Camne nak cakap lagi pun tak tau dah... Batuk rasa macam ada pasir yang keluar dari mulut.. Aku lemah la... Kekadang aku terfikir... Camne kalau aku tewas dalam pertarungan ni... Aku rasa makin tak kuat dah... Hampir setiap malam aku menahan sakit... Aku pernah terdengar kisah dimana, patient lebih kurang macam aku ni... Mati akibat serangan berterusan... Woi lahanat satu je aku nak bgtau ni... Aku takkan bg dia kat kau la... Walaupun aku mati, tetap akan pertahan kubu yang bina.
Ahhhhhb aku tak takut dengan serangan kau... Kau gunalah  sebagus mana pun aku tak peduli... Aku akan hadap.... Kalau aku tewas... Kau akan terus hadapi aku..... Hahahahahag

Sialan lahanat


Salam persaudaraan
Aradoqx

Friday, March 13, 2020

SEMACAM TAK PERCAYA


laaaaaaa


aku tak tau dah nak cakap apa lagi.....aku makin teruk ke makin ok ke ....orang lain boleh nilaikan...aku tak dapat discribe apa yang jadi kat diri aku ni.....selera makan aku makin perlahan sebenarnya...aku mudah shaking sekarang,daya tahan sejuk aku pun dah hilang....kekadang tangan aku genggam nasi pun tak mampu....oh mengapakah ini terjadi pada aku...hmmmmm,nak menangis pun ada....aku selalu ni la balasan yang patut aku terima dari perbuatan aku yang dulu dulu....tangan aku yang menaip sekarang ni shaking ....kelakar kan....kalau boleh aku tak nak kongsi kat sini....tapi dengan perkongsian aku kat sini je la yang boleh reduce kekusutan yang aku alami...hmmm....aku takde sesiapa yang boleh aku berkongsi cerita....kalau la kesudahan aku begini aku redha...aku janji takkan aku susahkan sesiapa pun....tu janji aku....aku takkan berdendam dgn sesiapa ...korang semua aku sayang ...aku tak pernah benci...apa yang belaku kat diri aku ni aku tak peduli....sekiranya aku dah tak mencoret lagi disini ....mungkin aku tgh sakit ye....tak terdaya dah pemikiran aku ni....mungkin ada yang anggap aku tak patut berkongsi disini...biar aku jelaskan...aku terpaksa menulis kat sini...baru aku boleh kurangkan sakit aku...ye memang aku lemah,aku tak kuat lagi semacam dulu lagi...mungkin juga orang akan tanya apa punca jadi camni?...bagi aku tak perlu aku jelaskan punca ...tapi cukup sekadar korang semua tau apa yang aku alami je....bukan aku nak berahsia,tetapi aku tak mau menyalahkan sesiapa....biarkan rembulan menyaksikan aku seiap malam....pada orang yang ehem ehem kan aku tu...teruskan la ye...selagi masih ada daya diri aku ni ,aku akan tetap bertahan...tapi jika aku tewas aku redha....semacam tak percaya sebenarnya apa yang  aku alami ni.....selagi  nyawa masih di badan



salam persaudaraan
aradoqx 
ADUHAI.....


sobutun.


haiiiisshhh....semakin teruk rasanya aku ni....dah semakin terbongkar rasanya segala rahsia ....apa lagi yang au sorokkan dari aku ye....aku dah penat la jadi private investitagator....hahahahah..dah macam bangang plak aku rasa diri ku ni....kat sapa lagi aku perlu mengadu ni....takde sapa dah...semua orang aku dah tak percaya....penyakit aku ni bertambah buruk rasanya ....aku tau siapa aku...aku manusia yang takde nilai diatas muka bumi ni...patut tak aku melarikan diri dari segala masalah ni...kalau la aku mengadu apa yang aku alami ni pada orang lain....apa tanggapan mereka pada aku....mesti mereka cakap aku gila,,,,hahahahahahaa....aku memang dah gila la...aku dah tak boleh berfikiran secara waras lagi....selalu melakukan perkara yang tak menggunakan otak ....hanya buat jee....aku terpaksa hadap dua sakit setiap hari....haaaaahahahahahaha..


dua sakit??

ye memamng aku alaminya...kau mana tau...yang alaminya aku bukan kau...woi ,sakit tau....selalunya aku cakap aku ok.... sebab aku taknak menyusahkan korang lagi...bukan aku taknak jadi sihat macam dulu,,,,,tapi ,,,,kau repair diri kau dulu sebelum aku la...diri aku ni bukan diri aku yang korang kenal dulu lagi dah.....manusia yang menaip ni dah menjadi orang lain dah....hahahahahahah....then you will ask....where the real aradoqx is?,and the answer is he's dead la   
.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah




please stand up


salam persaudaraan 
Aradoqx

Thursday, March 12, 2020

Thirty Seconds To Mars - Closer To The Edge

CHANGE THAT PART.....



I see you lie next to me
With words I thought I'd never speak Awake and unafraid Asleep or dead

when the time stop
you will be missed that time
is to late to remember
no one can turn the clock back
is just only you
to fix the sitiuation




salam persaudaran
aradoqx

Young Loud & Proud

SAYYIDUL AYYAM....


masih camtu je...


berapa lama lagi  aku perlu hadap woi....aku dah letih la...ye mmg aku tak guna ...aku malas la...aku  dah hilang akal sekarang...haaa kau tangung....bukan aku nak jadi camni...kau yang minta aku jadi camni...so kau tangung...hahahahah...kau pernah tak tau apa yang aku rasa sekarang haaa....semakin aku diam semakin kau galak....ye aku tak patut camni...tapi cuba kau tanya diri kau kalau kau yang alami perkara ni....aku cerita sikit ye,,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
otak aku seperti dah tak berfungsi lagi...setiap pergerakan aku bukan aku yang kawal sekarang....aku seperti dikawal oleh seseorang yang lain................babi betul la....aku taip ni rasa nak marah  je....







oi!

salam persaudaraan
AradoqX
SEBAB APA?



Hening petang kau lihat
Tanpa kau tahu apa maksudnya
Riang siang kau pandang
Tanpa kau tahu apa kesudahanya
Selagi masih berdiri
Berdiri la dengan tegak
Kelak mungkin akan kau terjatuh
Jika tidak dalam tapak
Kau belari dan berjalan
Kau lupa akan kehidupan
Yang kau kejar kegembiraan
Semakin lama kau singkap
Semakin lama kau undur
Jangan pernah lupa 
Kau tak selamanya muda... 



Jaga jaga

Salam persaudaraan
Aradoqx



Monday, March 9, 2020

CERAKINAN


HIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.......



dusta kau luahkan
pahit yang telan 
selangkah tapak kau mula
undur kebelakang tapak akhir
nafas semakin laju 
mata liar cari titik
apa maksud kau tulah
ritual kau lakukan
tak mungkin ada sejarah
pantun kau kata
abadi gila kau rasa
ringan badan tanpa gerak 
berat langkah kerana omong kau
kau rasa juara 
tanpa ada tanding 
kau mengaku kau alpha 
tanpa ada ombak ikut rapat
suatu hari nanti atau kau dah sedar
kau semakin hampir ke tapak kau mula.



lampiran terusan dibuka

salam persaudaraan
ARADOQx
TODAY IS THE DAY




SHAVE N SHUT !!!! MADAFaka....




point demi point aku lemparkan ,tapi tak mengena
segala kata didusta
segala perbuaatan dicuriga
demi sebuah kata yang nista
khianat pada janji...
segala kota diroboh 
dinding setinggi langit mampu kau capai
tak mampu kau galas sebuah amanah
selagi badan masih dipinjamkan nyawa
mampu kau ketawa ...hahahaha
pabila dipulang baru kau tau apa itu barzakh
dimana kau punya bertih mulut
bicara seperti tiada siang
seru sesiapa yang melintas
ibarat mengikat bayang ke bayang
hoi kau hidup zaman mana
ini alam bukan kau punya
meniti jalan pinjaman tuhan
mana kau punya hebat haaaa
rongga kulit semakin ketara
cari ruang untuk nafas
dimana kau punya mulia
sekadar wadah jadi topeng muka
duduk terasa panas
sekali cita tak kesampaian 
kau akan sedar siapa lagi kekar
semakin laju degup jantung
semakin sampai maksud kewujudan...



lampiran pertama dibuka


salam persaudaraan
Aradoqx 

Tuesday, March 3, 2020

ROBUN


Hari yang aman.


hari ni aku rasa sedikit aman dari hari lain...ntah knp...mungkin lahanat tu dah stop kot...ataupun dah gone...hahahah,jika kau nak tau...aku sebenarnya mengalami gangguan mental...aku tak boleh dalam perasaan tertekan...aku mudah dalam dimensi lain...itu apa yang aku kaji melalui sains...aku mengalami simptom yang agak berkait dengan masaalah mental...tapi aku tak gila ...hahahahah...orang gila takkan cakap dia gila la wei..aku mungkin depression  tapi aku masih mampu mengawal diri aku...sebenarnya aku malas nak ulas lagi apa yang terjadi kat diri aku.aku cuma nak hidup macam biasa...apa yang nak jadi jadi la...aku dah tak mau pikir lagi...YE!!! mmg aku marah...tapi apa yang boleh aku buat...aku seperti hmmm tak tau nak cakap camne.aku harap kau paham maksud aku.bukan niat aku nak memberontak tapi aku dah letih la...aku ditekan atas bawah kiri kanan...aku cuba melihatkan diri aku ni gembira..tapi apa yang dalam otak dan hati aku ni ...takde sape tau....lalalalalalalalal....



now i m not the same person as you know,you know why?...you have the answer...those people out there will judge me as a crazy man...but i dont care...those of them just looking outside of me...if you know the truth.you'll know how this thing happen..i dont want blame anyone..like im said before this matter happen start from myself..i cant handle myself until im forget what to do...when the problem just arrive...i cant  handle it...hmmm...maybe this is the time to me make a treatment for  myself................



salam persaudaraan
ARADOQX

Hari yang baru

Hari ni adalah hari yang baru bagi aku.. Kerana bagi aku hari ni aku dah tak mau jadi macam aku yang dulu.. What the hell  ...aku akan jadi penyerang lpas ni... Arghhhh aku dah tak peduli apa nak jadi jadi la lpas ni... Utk apa aku nak bertahan lagi... Semakin aku bertahan semakin aku lemah... Babi betul la.... Aku akan cari kau sampai dapat la sial... Kau mesti ingat kalau aku dapat kau pasti kau akan mati dengan tangan aku sendiri... Mungkin orang akan cakap 'kau tak perlu jadi camni'... Aghghhhg aku dah tak peduli lagi.... Mmg aku akan cari kau... Lantak la.... 


Bangsat


Salam persaudaraan
Aradoqx

Sunday, March 1, 2020

KEMARIN..


MASIH LAGI...BERTAMBAH TERUK


aku terus lagi mencari apa yang terjadi pada diri aku ni,takkan aku lupa akan kejadian yang menimpa pada diri aku ni.bukan aku berdendam tapi aku kan ingat sampai mati.aku diberitahu aku semakin hari semakin teruk...ntah la apa lagi yang akann terjadi pada diri aku ni..aku rasa badan aku ni makin lemah rasanya...tak terdaya nak menangung kesakitan keperitan kesengsaraan yang dialami...sebenarnya aku takde mood nak menaip cerita ....disbabkan ntah la...malam aritu aku pegi jumpa sorang brader yang pandai mengubat orang...sebenarnya dah kali kedua aku berjumpa dengan dia..aku confiedent dengan dia sebab dia mengunakan ayat ayat Al Quran .malam tu aku diberitahu aku menjadi seperti pendekar yang membuka bunga silat  ingin bertarung di gelangang...apa yang peliknya  permintaanya tetap sama ...babi betul la...apa lagi kau nak sebenarnya...fuck off betul la..kau mari la jumpa aku depan depan ...kita settle...aku dah penat la...orang mungkin akan cakap 'jangan terlalu memikrkan hal ni'...tapi kau tau ke apa yang aku alami ni...kau tau ke tak hah,,,aku yang penat aku yang letih aku yang sakit aku yang merana aku yang depress arghhhhhhhhh sial la....patut ke aku jadi orang lain,,,,berenti dari jadi pengalah....jadi penyerang pula...



kalaian akan tahu

masanya semakin hampir


salam persaudaraaan
ARADOQX

ASSALAMUALAIKUM KALIAN TAKE IT AWAY adakah aku baru sedar apa yang terjadi pada dunia sekarang ni bukan kebetulan sebenarnya...ianya te...