Posts

Showing posts from June, 2011

Blues Gang : Apo Nak Dikato (HQ Audio)

Image
takdo apo nak pikir laie
layan lagu ni lagi best
moh sumo
sok 9/7 ado konsert ea kek kl
dari payah payah poie borsih tu baik tengok konsert ea
dah tontu tontu tak kono tangkap


salam persaudaraan
aradoq x

kemeriahan di bukit jalil 11/06/2011

Image
gambar dari DEADLINE PHOTO SCENE (aradoqx)
game yang amat dramatik.kedua dua penyokong sangat sempoi....wooo wooo woooo MALAYSIA
kan lagi bagus perhimpunan 'bersih' tu kita gantikan menyokong pasukan kebangsaan kita untuk kelayakkan piala dunia hujung bulan ni.polis tak marah semua aman je...

salam persaudaraan
aradoqx

perjuangan sampai bila bila

bukan la niat aku untuk menjadi hero diantara kita,tapi cuba kamu semua lihat dimana letaknya bangsa kita sekarang?persoalanya sekarang adekah kita mahu lihat negara kita ni di tadbir oleh seorang yang hanya mementingkan hak sendiri.bukan la niat aku hendak menjadi racis tapi lihat la apa bila isu perkauman di mainkan seperti negara ini tak pernah mengalami suatu masa sukar dahulu.keamanan yang dikecapi sekarang diganggu oleh pihak2 yang menganggap diri sebagai hero ketuanan rakyat,bukankah itu hanya menybabkan negara tercinta ini dipandang serong oleh negara2 luar terutama negara yang telah lama memusuhi Malaysia.apa  perlu kita berbalah kerana fahaman poltik sehingga menybebabkan membawa negara ke kancah kemusnahan....tidakkah itu hanya strategi bunuh diri.walaupun berbeza pendapat bersatu la demi kesejahteraan bersama demi negara tercinta ini...


salam persaudaraan
aradoqx

DEADLINE PHOTO SCENE 4

Image
tukang tangkap gambar dan ubahsuai aradoqx
salam persaudaraan aradoqx