Posts

Showing posts from June, 2013

apa nak jadi

Image
apa la nak jadi...hari hari kene hadap bende camni....apa nak jadi apa nak jadi sampai sekarang demo lagi...biar la ahli ahli parlimen yang dipilih oleh rakyat malaysia ni bersidang  dengan aman...depa bersidang kat dalam dewan tu untuk kita...yang hangpa duk berdemo utk apa...kita rakyat malaysia banyak saluran utk menyuarakan hak kita bukan lagu ni...salam persaudaraan
aradoqx

sudah la orang tua

Image
apa lagi kau nak ye...kesian kat kau makin tua makin bodoh kan...kau ni nak kata bodoh tak boleh sbab kau pernah pegang jawatan tinggi dulu tapi kenapa kau suka menampakkan diri kau bodoh.ingat la sikit umur kau hampir ke tahap nyanyuk dah tu.konon nak jadi hero rakyat la hero bangsa la hero tanah air,tapi bila kau pegi oversea kau kondem negara ni kaw kaw...hero kejadah apa tu...apa nak jadi kau ni orang tua...berenti la rakyat dah buat pilihan...kenapa kau nak pertikai,setiap kali kau pertikai setiap kali tu la kau pertikai pilihan rakyat...apa hak kau nak pertikai hak rakyat.BUKAN SEMUA RAKYAT SUKA KAT KAU INGAT TU!!!salam persaudaraan
aradoqx
Image

jerebu di mana mana

....

BACK ON THE STREET

kami sekeluarga

Image
Image
hidup ku kini lebih gembira  setelah kehadiran siti khadijah dalam kehidupan aku dan isteriku...

anak ayah

Image
siti khadijah
siti khadijah penyeri hidup ku dan isteri...