Sunday, July 28, 2013

ish ish ish

kenapa la jadi camni...bulan pose pun nak cari jalan gaduh....kau jangan ingat aku nak diam je brader...wa tunggu sikit masa je lagi lu orang semua wa lambung...just wait n see..

salam persaudaraan
aradoqx

Sunday, June 23, 2013

apa nak jadi

apa la nak jadi...hari hari kene hadap bende camni....apa nak jadi apa nak jadi sampai sekarang demo lagi...biar la ahli ahli parlimen yang dipilih oleh rakyat malaysia ni bersidang  dengan aman...depa bersidang kat dalam dewan tu untuk kita...yang hangpa duk berdemo utk apa...kita rakyat malaysia banyak saluran utk menyuarakan hak kita bukan lagu ni...

salam persaudaraan
aradoqx

sudah la orang tua

apa lagi kau nak ye...kesian kat kau makin tua makin bodoh kan...kau ni nak kata bodoh tak boleh sbab kau pernah pegang jawatan tinggi dulu tapi kenapa kau suka menampakkan diri kau bodoh.ingat la sikit umur kau hampir ke tahap nyanyuk dah tu.konon nak jadi hero rakyat la hero bangsa la hero tanah air,tapi bila kau pegi oversea kau kondem negara ni kaw kaw...hero kejadah apa tu...apa nak jadi kau ni orang tua...berenti la rakyat dah buat pilihan...kenapa kau nak pertikai,setiap kali kau pertikai setiap kali tu la kau pertikai pilihan rakyat...apa hak kau nak pertikai hak rakyat.BUKAN SEMUA RAKYAT SUKA KAT KAU INGAT TU!!!

salam persaudaraan
aradoqx

jerebu di mana mana

Wednesday, June 19, 2013

Tuesday, June 4, 2013

Wednesday, May 22, 2013

teruskan mencabar....diri sendiri dikudakan

salam persaudaraan
aradoqx

AHADDUN. getting worse....  Tak tertanggung dah rasanya.. Aku dah janji kan tak nak menyusahkan sesiapa lagi,tapi...hmmm.. Lahanat tu dtg la...