Wednesday, February 12, 2020



KESAKITAN


kesakitan masih melanda...tak terpikir sakit camne rasanya..mana punca datang tak tau ..apa yang dialami tak tertangung lagi..mungkin ini yang patut aku rasa disebabkan keteralpaan aku pada yang Hakiki.terkadang aku terpikir juga yang aku ni bkn baik sangat pun,tapi dapat ke aku menilai diri aku sendiri.hmmm dah hampir lima hari keadaan ini berlarutan,asal petang je badan ni tersa berat sangat ...(awak tu bkn ringan pun :))..rasa tak bermaya sampai nak bercakap pun tak mampu..letih macam bina bangunan 10 tingkat..pheww.


ADAKAH


adakah ini petanda yang badan ini semakin usang..pandangan aku pada orang sekeliling juga lain sekarang,seperti ada yang menyelubungi perasaan ini...
tak dapat nak teruskan buat masa sekrang...nak rehat jap...
sakit sangat...



salam persaudaraan
aradoqx



No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...