Monday, February 10, 2020

Terlalu lama aku tak membicara disini






mengapa senyap je... bukan aku malas nak menaip tapi, aku terlalu letih la utk memikir apa yang perlu di taip.selalunya aku akan mempunyai rasa nak menuliis tapi sekarang aku rasa boring...segalanya macam tak best...semua nak melakukan sesuatu yang boleh mendapat perhatian.sampai bila semua ini akan berlaku.ada orang cakap kat aku ,"hey kau cam dah lain je?"aku cakap balik kat dia aku masih cam biasa..takde apa yang berubah...aku masih lagi aradoqx yang dulu..



sebenarnya terkadang aku hilang punca...


punca dimana perlu aku mulakan segala perubahan..disuatu masa nanti akan ada orang yang merindui aku,tapi buat masa ni aku perlu habiskan apa yang aku mulakan...telalu jauh aku tinggalkan kehidupan aku sekarang .. susah aku nak kembali ke masa lalu..tapi aku akan cuba utk menjadi aradoqx yang baru...alaaa macam Malaysia baru tu...uweekk.




tolak penipuan pengkhianatan 


salam persaudaraan 
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...