Wednesday, February 26, 2020

HARI YANG SAMA WAKTU BERBEZA



 SOMEBODY THAT I USED TO KNOW


aku tengah mengigil nak menulis ni kenapa ye?....mungkin apa yang akan aku taip ni akan menganggu aku sendiri kan..(agak aku la)...sebenarnya apa yang kau nak dari aku  hah?kau mari sini jumpa aku boleh tak?senang aku nak settle dengan kau...hari hari aku makin kelam kau tau...aku seperti dah nampak cahaya yang mendatang lagi...dah la cukup la menganggu hidup aku...aku juga ingin hidup macam orang lain...woi...fuck get the hell out of my life...kalau la aku dapat jumpa kau apa agaknya akan berlaku ye....senang je ...kalau tak aku off,kau yang off...you know what i mean...bukan aku nak tunjuk kuat la....tapi apa yang terjadi ni mengajar aku untuk menjadi seorang pembenci pendendam pemarah pemaki pencarut pelancau lagi pun aku tak tau....masih mengigil tangan aku ni...(parkison agaknya hahahaa)...hari ni mungkin kau boleh senyum dengan apa yang terjadi dengan diri aku ni...tapi kau mesti mau ingat ...langit tak selalu cerah...



ALASAN LAGI



aku tau aku bukan manusia yang sempurna untuk dijadikan idola ...tapi aku cuma mahu jadi yang terbaik buat yang tersayang...aku nak kau tau yang aku bukan manusia yang baik....aku sering juga buat silap...aku mengakui silap aku sebab perkara ni berlaku...aku sering tiada bersama kau...tapi percaya la ...aku sangat sayangkan kau....aku taip ni pun bukan aku pikir apa yang aku nak luah ...aku main tulis je,sebab apa otak dengan hati dh kosong sekosongnya,.uhuk uhuk...aku batuk lagi..masih keluar rambut la...apa plak maksudnya ye?....



kalian akan tahu



salam persaudaraan
ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...