Thursday, February 20, 2020

HARI NI ...sayidul ayyam


masih aku mampu bernafas lagi..aku cuba untuk tidak memikirkan apa ayang terjadi pada diri aku ni.aku teruskan kehidupan seperti biasa,dan cuba avoid memikirkan apa yang berlaku..selama ni aku rasa,aku banyak beralah pada setiap perkara perlu ke aku ubah cara aku ni ..dari berdiam diri kepada menyerang.ye memang aku mengalami kemurungan sekarang ,tapi bukan aku yang nak kemurungan tu datang.tanpa kau sedar aku dah melukai banyak pihak..ahhh aku peduli apa ..ade ke diorang pikir hati dan perasaan aku ,,,


DAH LA MANGKUK!!!


seharian aku termenung semalam memikrkan apa yang akan terjadi dimasa akan datang.sangat lemah badan ni asyik menelan keperitan penderitaan ..sudah la kau boleh atasi masalah ini,,,ye memang akuu boleh tapi hmmm..semakin aku cuba melawan semakin dia datang mendekat...Lancau la...ada orang nak aku MATI ....


BERSEDIA


if this thing happen again...you'll not know your soul partner again.because why?he's already die long time ago...
percaya la perkara ni dah lama terjadi pada diri aku,,,cuma aku yang terkadang alpa ianya semakin meruncing..



salam persaudaraan
aradoqx

No comments:

Post a Comment

AHADDUN. getting worse....  Tak tertanggung dah rasanya.. Aku dah janji kan tak nak menyusahkan sesiapa lagi,tapi...hmmm.. Lahanat tu dtg la...