Wednesday, February 26, 2020

HARI BERIKUTNYA


DAH TERLAMBAT.....



aku rasa hari ni sangat down....mungkin disebabkan apa yang terjadi terhadap diri aku sekarang..
aku dah tak larat la nak hadapi bende ni...betul apa yang kau cakap ...'KAU KENE KUAT '...tapi bila aku cuba untuk melawan ...hmmmmmm...fuck aku kene game lagi....bukan aku nak amik tindakan,cuma aku inginnak diri aku sebelum ni...aku dah tak kuat la sial....betul ...entiti cakap pkau perlu lari ...tapi buat apa  nak ikut cakap dia...aku adalah aku ....i feel like no one care about me anymore...their just wanna meke them lough only...this is the time to me take a step to move from all that shit..i'm not okay dear....i try to show to everyone that i'm ok...but the truth is i'm lonely....


JANGAN BUAT ...


dah berapa kali ye...nak marah dah takde perasaan marah lagi ...nak membenci ...perasaan benci tak pernah wujud pun ,ntah apa yang akau perluka lagi ....mungkin kalau aku bagi tau kat semua orang apa yang aku alami ni mungkin mereka akan gelakje....sebab apa ...seperti orang gila yang mengaku waras....haahahahahahahah ....buat masa sekrang kat sini je la yang aku boleh berkongsi....menjijikan perangai aku ni kan,tak pernah puas dengan apa yang aku dapat,,,,rock n oi


kene game.....kalian akan paham 



salam persaudaraan
aradoqx 

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...