Tuesday, February 11, 2020

satu manusia dua watak



kejadian terjadi apabila perasaan menjadi tak menentu..selalunya seperti ada watak yang menguasai diri..ada kalanya baik dan sebaliknya..komunti lain menganggap perkara ni sangat aneh..tapi pada yang mengalami adalah sangat biasa...


mencabar diri


rasa diri tak dihargai dan dipedulikan orang sekeliling.rasa diancam oleh sesuatu yang tak pernah wujud.rasa sedih rasa gembira rasa dendam.semuanya tak betul.mencari maksud untuk hidup,mencri makna kejadian.

segalanya terhenti


dimana titik henti tak pernah ditemui..walaupun bende tu ada je,pasangan,keluarga,kawankawan dan masyarakat tak pernah diendahkan.rasa samapai bila bende ni akan terus berlaku,walaupun diri sendri tau pa yang perlu dibuat.tak pernah nak mengambil peduli nasihat orang lain.


pengakhiran,


rasa diri tak dihargai ..rasa keseorangan ..rasa ditinggalkan..tak perlu lakukan perkara yang bukan bukan .hanya perlu tau bila nak berhenti dari jadi oranga lain untuk mendapat perhatian pihak lain..



salam persaudaraan 
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...