Sunday, March 1, 2020

KEMARIN..


MASIH LAGI...BERTAMBAH TERUK


aku terus lagi mencari apa yang terjadi pada diri aku ni,takkan aku lupa akan kejadian yang menimpa pada diri aku ni.bukan aku berdendam tapi aku kan ingat sampai mati.aku diberitahu aku semakin hari semakin teruk...ntah la apa lagi yang akann terjadi pada diri aku ni..aku rasa badan aku ni makin lemah rasanya...tak terdaya nak menangung kesakitan keperitan kesengsaraan yang dialami...sebenarnya aku takde mood nak menaip cerita ....disbabkan ntah la...malam aritu aku pegi jumpa sorang brader yang pandai mengubat orang...sebenarnya dah kali kedua aku berjumpa dengan dia..aku confiedent dengan dia sebab dia mengunakan ayat ayat Al Quran .malam tu aku diberitahu aku menjadi seperti pendekar yang membuka bunga silat  ingin bertarung di gelangang...apa yang peliknya  permintaanya tetap sama ...babi betul la...apa lagi kau nak sebenarnya...fuck off betul la..kau mari la jumpa aku depan depan ...kita settle...aku dah penat la...orang mungkin akan cakap 'jangan terlalu memikrkan hal ni'...tapi kau tau ke apa yang aku alami ni...kau tau ke tak hah,,,aku yang penat aku yang letih aku yang sakit aku yang merana aku yang depress arghhhhhhhhh sial la....patut ke aku jadi orang lain,,,,berenti dari jadi pengalah....jadi penyerang pula...



kalaian akan tahu

masanya semakin hampir


salam persaudaraaan
ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...