Thursday, March 12, 2020

SAYYIDUL AYYAM....


masih camtu je...


berapa lama lagi  aku perlu hadap woi....aku dah letih la...ye mmg aku tak guna ...aku malas la...aku  dah hilang akal sekarang...haaa kau tangung....bukan aku nak jadi camni...kau yang minta aku jadi camni...so kau tangung...hahahahah...kau pernah tak tau apa yang aku rasa sekarang haaa....semakin aku diam semakin kau galak....ye aku tak patut camni...tapi cuba kau tanya diri kau kalau kau yang alami perkara ni....aku cerita sikit ye,,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
otak aku seperti dah tak berfungsi lagi...setiap pergerakan aku bukan aku yang kawal sekarang....aku seperti dikawal oleh seseorang yang lain................babi betul la....aku taip ni rasa nak marah  je....







oi!

salam persaudaraan
AradoqX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...