Friday, March 13, 2020

ADUHAI.....


sobutun.


haiiiisshhh....semakin teruk rasanya aku ni....dah semakin terbongkar rasanya segala rahsia ....apa lagi yang au sorokkan dari aku ye....aku dah penat la jadi private investitagator....hahahahah..dah macam bangang plak aku rasa diri ku ni....kat sapa lagi aku perlu mengadu ni....takde sapa dah...semua orang aku dah tak percaya....penyakit aku ni bertambah buruk rasanya ....aku tau siapa aku...aku manusia yang takde nilai diatas muka bumi ni...patut tak aku melarikan diri dari segala masalah ni...kalau la aku mengadu apa yang aku alami ni pada orang lain....apa tanggapan mereka pada aku....mesti mereka cakap aku gila,,,,hahahahahahaa....aku memang dah gila la...aku dah tak boleh berfikiran secara waras lagi....selalu melakukan perkara yang tak menggunakan otak ....hanya buat jee....aku terpaksa hadap dua sakit setiap hari....haaaaahahahahahaha..


dua sakit??

ye memamng aku alaminya...kau mana tau...yang alaminya aku bukan kau...woi ,sakit tau....selalunya aku cakap aku ok.... sebab aku taknak menyusahkan korang lagi...bukan aku taknak jadi sihat macam dulu,,,,,tapi ,,,,kau repair diri kau dulu sebelum aku la...diri aku ni bukan diri aku yang korang kenal dulu lagi dah.....manusia yang menaip ni dah menjadi orang lain dah....hahahahahahah....then you will ask....where the real aradoqx is?,and the answer is he's dead la   
.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah




please stand up


salam persaudaraan 
Aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...