Saturday, March 14, 2020

AHADDUN.


getting worse.... 

Tak tertanggung dah rasanya.. Aku dah janji kan tak nak menyusahkan sesiapa lagi,tapi...hmmm.. Lahanat tu dtg lagi... Kali ni dia berani menjadi diri aku utk berinteraksi dengan dia... Hisshhh... Aku rasa dak tertahan la woi... Sakit la lahanat.. Aku da tak larat... Camne nak cakap lagi pun tak tau dah... Batuk rasa macam ada pasir yang keluar dari mulut.. Aku lemah la... Kekadang aku terfikir... Camne kalau aku tewas dalam pertarungan ni... Aku rasa makin tak kuat dah... Hampir setiap malam aku menahan sakit... Aku pernah terdengar kisah dimana, patient lebih kurang macam aku ni... Mati akibat serangan berterusan... Woi lahanat satu je aku nak bgtau ni... Aku takkan bg dia kat kau la... Walaupun aku mati, tetap akan pertahan kubu yang bina.
Ahhhhhb aku tak takut dengan serangan kau... Kau gunalah  sebagus mana pun aku tak peduli... Aku akan hadap.... Kalau aku tewas... Kau akan terus hadapi aku..... Hahahahahag

Sialan lahanat


Salam persaudaraan
Aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...