Tuesday, March 3, 2020

Hari yang baru

Hari ni adalah hari yang baru bagi aku.. Kerana bagi aku hari ni aku dah tak mau jadi macam aku yang dulu.. What the hell  ...aku akan jadi penyerang lpas ni... Arghhhh aku dah tak peduli apa nak jadi jadi la lpas ni... Utk apa aku nak bertahan lagi... Semakin aku bertahan semakin aku lemah... Babi betul la.... Aku akan cari kau sampai dapat la sial... Kau mesti ingat kalau aku dapat kau pasti kau akan mati dengan tangan aku sendiri... Mungkin orang akan cakap 'kau tak perlu jadi camni'... Aghghhhg aku dah tak peduli lagi.... Mmg aku akan cari kau... Lantak la.... 


Bangsat


Salam persaudaraan
Aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...