Wednesday, March 16, 2011

malasnye....

aku sampai je kat sini aku rasa boring
ntah tak tau kenapa
mungkin sebab tu kot..
aku rasa nak sepak je sekor2 kat sini..
aku lari kejap dari masaalah peribadi aku sekejap.
Hari ini parlimen meluluskan usul bencana alam di jepun
aku sokong usul tu
walaupun jepun pernah menjajah negara kita
kita tak pernah berdendam dengan mereka
aku simpati terhadap musibah yang melanda mereka..
setiap musibah yang berlaku itu ade hikmah nye...
jangan lah kita ini hanya memandang musibah yang berlaku di jepun itu saja
pandang juga la kesengsaraan mereka yang berada di palestin sana..
pejuang-pejuang yang berjuang untuk membebaskan tanah mereka
masih adekah penjajahan di zaman moden ini...



salam persaudaraan
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...