Thursday, March 17, 2011

malasnya lagi..

apa hal kau nak pertikai lagi ttg apa yang dah kau lakukan hah!
jangan la cuba nak bermain dengan api woi..
mati kau nanti
cukup la kau buat orang kecil hati..jangan la pulak kau buat orang marah..
susah kau nanti...ape kau ingat semua ni boleh setel camtu je ke hah sial!!!
aku akan buat apa yang aku rasa patut buat...janganlah jadi sial kat sana...
sebab korang tak tau sapa aku....aku akan buat korang sedar perlahan lahan sampai korang terduduk...
lari kejap..
resolusi majlis keselamatan hari ni meluluskan zon larangan terbang di libya.dan akan mengebom aset ketenteraan di libya.ape semua ni....kenapa semua perlu tunduk pada amerika???...kenapa amerika beriya iya benar untuk campur tangan dalam hal ni...?
kenapa majlis keselamatan tak meluluskan zon larangan terbang di israel dan mengebom israel yang nyata nyata membunuh rakyat palestin dan melanggar hak asasi manusia selama ni...??
semua ni kerana adanya bangsa yahudi di semua tempat didunia ini termasuk badan dunia PBB...
hanya melaungkan slogan hak asasi manusia amerika boleh menyerang mana mana negara...kenapa tak serang israel hah!!!! sebab israel tu menjadi penghubung utama bagi kepentingan amerika di negara arab...!!!
hmmmm sial betul korang kan amerika....ingat kemenangan pasti milik kami....itu dah tersurat...
datang balik..
korang jgn main lebih dgn aku kali ni...mungkin separuh org dah nampak perubahan aku...tapi tunggu aku akan buat lebih dari itu...



salam persaudaraan
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...