Terima kasih banyak banyak

ucapan yang patut diberikan pada semua disana.
korang mmg baik kan.
setelah apa yang ku lakukan selama ni.
ni saja yang aku dapat.
hmmmm......
tak tau nak cakap camne lagi
nampak sangat sifat kronisme korang lebih kuat dari politik
bila cakap pasal kronisme korang la paling cepat melenting
tapi korang yang lakukan
tak ke sial ni namanya
bukan aku mahu bicara pasal korang
tapi kali korang dah cukup melampau rasanya
sedikit pun  aku tak terasa hati
bila korang buat aku camni
tapi aku kesiankan pada orang lain la sial!!!!
ade ke patut bende ni dapat secara bergilir gilir
tak paham aku camni punya style pun ade.
bukan ke patut dikira secara merit
kalau semua akan dapat juga.baik aku duk lepak saje tunggu
sial anjing babi je aku boleh luahkan sekarang buat masa ni
tak guna betul la kalau camni korang punya perangai
kenapa la aku boleh kenal korang ni
aku korang ni lebih jijik dari DSAI
keje cam sial.
terima kasih banyak banyak la wahai orang disana.
semoga korang bahagia dengan ape yang korang lakukan selama ni.




salam persaudaraan
aradoqx

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualikum semua