Wednesday, March 30, 2011

laungan sial 2

hari ni sekali badan duania meluluskan untuk membekalkan senjata kepada pemberontak di libya.keputusan ini sudah pasti dibayangi oleh amerika dan sekutunya...sekali lagi mereka lakukan begini seperti mereka membekalkan kepada puak taliban afghanistan untuk menetang soviet union alih alih mereka juga yang mengelarkan afghan negara pengganas ape ni...kenapa majlis tak bekalkan senjata pa rakyat palestin yang nyata berperang dgn yahudi dgn menggunakan batu sahaja sedangkan israel menggunakan senjata yang canggih dan terkini malah mereka juga mempunyai nuklear.ape ni?memang PBB dan majlis keselamatan tak pernah adil dengan dunia Islam.benar la kata hitler'saya boleh bunuh semua yahudi ketika saya memerintah tapi saya tinggalkan sedikit kerana saya mahu anda lihat apa sebabnya saya hapuskan mereka'mereka (PBB) seperti mahu melindungi kepentingan negara yahudi je...sambungannye kelak..


salam persaudaraan
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...