Monday, July 5, 2021

maafkan aku

Telah dapat ku jebak...yang kau buat lg...apa lg aku nak buat ...bagi aku skrg diam je aku boleh buat...tak boleh nak fikir secara rasional buat masa skrg..panas sejuk panas sejuk je tinggal....makan pun dah tak lalu....apa yang akan terjadi lepas ni tak tau la aku...

Semalaman aku terfikir apa salah aku,apa yg dah aku lakukan...ya bermacam silap aku..cuma aku je terkhilaf dalam menilai isi hati manusia...hahahahahah....sakit memang sakit tapi tahan je boleh aku buat...

Dalam diri aku ni kosong buat sekian kalinya...sampai gelap hulu jalan tak nampak.kalau boleh tunjuk akan aku tunjuk..tapi pada sapa hahahahaha...penyakit lama datang balik ...luka takde parut sakit takde darah....makin tua ni makin gila rasanya diri ni...kelebihan dalam diri takde maksud yang dalam ku lalui...warna semakin gelap menunjukan dirinya..

Kalam demi kalam bermain dalam benak fikiran...semakin jauh ku dibawa rasa tak keruan...jiwa semakin sepi ...makin teruk dihinggapi...ahhgh apa maksud keluhan jiwa yang kosong tanpa erti...


Salam persaudaraan
Aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...