Saturday, April 16, 2022

jangan

Lama aku tunggu...dah la aku penat asyik berjalan dari tadi...woi kau buat apa tu?hahahaha lari wei that fucker want us..dah dah dah longgar lutut doh..jangan cari pasal dengan dia lagi...aku rasa kita bukan lawan dia...tapi dia mesti mau ingat kita bukan batang pisang..hahahahag(cibai la)

Petang ni nak buat apa ye....jom jumpa taucit angkat manis sikit...kau kumpul budak budak jumpa sekali...taiko taiko...tempat kita kene raid...hah (mengelibut)...rileks semua.aku ada...sapa raid...tok anjang......hahahahahaha
Aku dah agak dah....mesti kene tapau punya tempat tu....

Holla taucit ...lu punya klub raid already...how madafaka....lu sapa mau talk like that shit...gua taucit lu tau...gua can take back from who else...they didnt know who iam...i have everything to do anything....hahahahaha taucit lu big talker la ...ok ini kes gua kasi down gua punya tangan haaa....tapi one advise for you...you didnt know you re face it...its tok anjang....what the fucking anjang can do to me  i got lot of gang...to protect me...you want to step down go to hell...one thing dont you ever invovled on this matter ....i see you later....bamm bamm bamm..

Salam persaudaraan
ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...