Friday, April 22, 2022

nanti...

Woi kau nak pergi mana tu?..kan aku suruh duduk je kat sini..ahh aku tak peduli dah..aku nak blah dari sini,buat apa lagi aku kat sini ...aku malas nak explain..aku rasa kau paham maksud aku...ye aku paham maksud kau,tapi kau kene pikir satu bende je..problem kau setel ke kalau kau gerak dari sini.hmmmm aku tau nothing gonna be changed but atleast aku cuba lupakan kejap apa yang aku rasa..ok kalau kau terus dengan keputusan kau,aku tak boleh nak larang...aku ada je dgn kai untuk kau...sebab aku teman kau,sebagai seorang teman tak tergamak aku nak tinggalkan kau...walaupun apa juga tanggapan kau terhadap aku,aku tak kisah sangat..tapi aku nak kau tau yang aku ada je...aku tau sebelum problem kau ada...kau tak pedulikan sangat aku..kau lepak ngan kawan kawan lain...aku tak kisah pun,waktu kau senang pun kau lupakan aku...aku tak amik hati pun....kau dengar sni...ye mmg kau ada masaalah...tapi dengar sini..tak ada yang tak boleh selesaikan...kau kene ingat waktu dulu dulu kita sampai sini...kan kita susah sama sama senang pun sama sama...kita happy je ...

Salam persaudaraan
Aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...