Thursday, April 8, 2021

penatnya

Sejak kelmarin ku terbayang kisah lama
Apa maksudnya ya
Terkenang masa kecil
Belari lari menyambut kepulang ayah pulang dari kerja
Berlari lari nak ikut mak pergi kedai
Tersenyum aku dibuatnya
Aku seakan terlupa akan aku hari ni
Seperti aku di masa lalu
Jauhnya nya aku mengelamun
Hahahahahahahahahah
Ketawa kecil aku
Tapi aku semakin hilang aku hari ni
Seperti aku ada di masa lalu
Hahahahahah hilang ingatan aku sekejap
Ye betul....aku tak betu dah....im gone too far
I searching the light in the dark tunnel
Kalau la aku bisa balikkan masa
Aku nak jadi power ranger merah
Sebab dia power ada pedang
Ada t rex hhahahaha
Oh men....apa yang aku tulis ni....
Ahhhh lantak la....it came from my mind


Salam persaudaraan 
Aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...