Tuesday, February 15, 2011

kejadian hari ni betul2 mengajar aku ape yg perlu aku lakukan bila berdepan masaalah...cuba kita pikir sejenak adekah kita ni cukup sempurna untuk mengajar orang lain....bkn aku cuba utk memberontak tetapi aku rasa dah sampai masa nya aku patut lakukan sesuatu....seperti bangsa kita yg di serang oleh bangsa lain dgn tidak rasa bersalah ...apekah kita perlu berdiam diri je...melayu pkr pas mengapa kamu tidak sedar yg kamu semua sedang dipergunakan....nak ke kamu melihat bangsa melayu hilang satu2 nya kuasa yg tinggal ni....ape salah nya kita semua bersatu dan pastikan bangsa kita terus memegang satu2 nya kuasa ni iaitu kuasa politik..teringat aku pada lirik ni"melayu hanya tinggal kuasa jgn dipersia kelak nanti merana anak cucu ternoda"lirik tu betul2 mendalam maksudnya...aku tak mampu melihat bangsa kita jadi seperti bangsa melayu singapura...melayu bodoh sombong...sedang dihina begitu teruk tapi masih bangga dgn kehinaan itu..aku akan teruskan ape yg aku rasa kita org melayu patut lakukan....MALAY POWER

salam persaudaraan
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...