Sunday, February 13, 2011

semalam

hari ahad yang agak muram.byk jgk berita yg aku rasa tak patut di khabar kan pada semua.bagi aku semua yg berlaku sekarang adalah lebih dari penyelewengan semata mata,sampai bila semua ini akan berakhir.hari ni valentine day yang pasti2 tak boleh kepada umat Islam taoi kenapa semua perlu keluarkan kenyataan.umat Islam sekarang dah pandai pikir yg mana baik atau buruk...kenapa valentine day yg dipetikaikan...kenapa tak kepada arak pusat hiburan hotel murahan aktiviti pelacuran yg tumbuh ibarat cendawan d negara kita ini..aku bukan seorang yg sempurna utk menulis sedemikian tapi aku seperti terpanggil utk menyatakan pendirian aku sendiri...pihak yang berwajib perlu lah melakukan sesuatu utk mencari dimana punca dan menyelesaikan masaalah berkenaan..bukan lah mengeluarkan kenyataan hanya pabila sampai masa saja...aku minta maaf sekiranya ada mana mana pihak terasa...

salam persaudaraan
aradoqx

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...