HAHAHAHHAHAHHAHA GILA BODOH ORANG TUA TU....

dah lama jugak aku tak baca malaysia instinct...so tadi aku teragak nak baca kejap apa yang aku baca perghhhhh ada satu mangkuk yang disiarkan oleh penulis sebagai kaki lancap...hahahaha.tiap kali aku baca malaysia instinct aku mesti baca tulisan SATU HALA,,hari ni dia cakap hishamuddin rais sebagai seorang yg suka melancap..aku mmg setuju dgn satu hala...sebabnya tak perlu pencacai anwar tu nak cakap
Bila aku mendengar kata-kata Le Petit Tambi tentang adegan ranjang ini, air liur aku meleleh. Aku ternanti-nanti adegan ranjang ini. Malah aku telah bersedia dengan sarung tangan, jika kejantanan aku terganggu. Jika terganggu, aku tahu apa yang wajib aku lakukan.
nampak sangat kau ni tak bermoral seperti orang yang kau agung-agungkan tu...ape kes nak cakap camtu umur dah tua nak buat pernagai cam orang muda..kalau nak berjuang dalam arena ni berjuang la dengan gunakan ilmu bukan emosi...satu je la aku nak cakap pada hishamuddin rais....lu mmg bongok la,,,dah mmg sah tu video dia...hahahahaha gila bodoh orang tua tu...
satu hala(malaysia instinct)awak seorang yang bagus...you rockkss


salam persaudaraan
aradoq x

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualikum semua