Friday, March 13, 2020

SEMACAM TAK PERCAYA


laaaaaaa


aku tak tau dah nak cakap apa lagi.....aku makin teruk ke makin ok ke ....orang lain boleh nilaikan...aku tak dapat discribe apa yang jadi kat diri aku ni.....selera makan aku makin perlahan sebenarnya...aku mudah shaking sekarang,daya tahan sejuk aku pun dah hilang....kekadang tangan aku genggam nasi pun tak mampu....oh mengapakah ini terjadi pada aku...hmmmmm,nak menangis pun ada....aku selalu ni la balasan yang patut aku terima dari perbuatan aku yang dulu dulu....tangan aku yang menaip sekarang ni shaking ....kelakar kan....kalau boleh aku tak nak kongsi kat sini....tapi dengan perkongsian aku kat sini je la yang boleh reduce kekusutan yang aku alami...hmmm....aku takde sesiapa yang boleh aku berkongsi cerita....kalau la kesudahan aku begini aku redha...aku janji takkan aku susahkan sesiapa pun....tu janji aku....aku takkan berdendam dgn sesiapa ...korang semua aku sayang ...aku tak pernah benci...apa yang belaku kat diri aku ni aku tak peduli....sekiranya aku dah tak mencoret lagi disini ....mungkin aku tgh sakit ye....tak terdaya dah pemikiran aku ni....mungkin ada yang anggap aku tak patut berkongsi disini...biar aku jelaskan...aku terpaksa menulis kat sini...baru aku boleh kurangkan sakit aku...ye memang aku lemah,aku tak kuat lagi semacam dulu lagi...mungkin juga orang akan tanya apa punca jadi camni?...bagi aku tak perlu aku jelaskan punca ...tapi cukup sekadar korang semua tau apa yang aku alami je....bukan aku nak berahsia,tetapi aku tak mau menyalahkan sesiapa....biarkan rembulan menyaksikan aku seiap malam....pada orang yang ehem ehem kan aku tu...teruskan la ye...selagi masih ada daya diri aku ni ,aku akan tetap bertahan...tapi jika aku tewas aku redha....semacam tak percaya sebenarnya apa yang  aku alami ni.....selagi  nyawa masih di badan



salam persaudaraan
aradoqx 

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...