Tuesday, March 3, 2020

ROBUN


Hari yang aman.


hari ni aku rasa sedikit aman dari hari lain...ntah knp...mungkin lahanat tu dah stop kot...ataupun dah gone...hahahah,jika kau nak tau...aku sebenarnya mengalami gangguan mental...aku tak boleh dalam perasaan tertekan...aku mudah dalam dimensi lain...itu apa yang aku kaji melalui sains...aku mengalami simptom yang agak berkait dengan masaalah mental...tapi aku tak gila ...hahahahah...orang gila takkan cakap dia gila la wei..aku mungkin depression  tapi aku masih mampu mengawal diri aku...sebenarnya aku malas nak ulas lagi apa yang terjadi kat diri aku.aku cuma nak hidup macam biasa...apa yang nak jadi jadi la...aku dah tak mau pikir lagi...YE!!! mmg aku marah...tapi apa yang boleh aku buat...aku seperti hmmm tak tau nak cakap camne.aku harap kau paham maksud aku.bukan niat aku nak memberontak tapi aku dah letih la...aku ditekan atas bawah kiri kanan...aku cuba melihatkan diri aku ni gembira..tapi apa yang dalam otak dan hati aku ni ...takde sape tau....lalalalalalalalal....



now i m not the same person as you know,you know why?...you have the answer...those people out there will judge me as a crazy man...but i dont care...those of them just looking outside of me...if you know the truth.you'll know how this thing happen..i dont want blame anyone..like im said before this matter happen start from myself..i cant handle myself until im forget what to do...when the problem just arrive...i cant  handle it...hmmm...maybe this is the time to me make a treatment for  myself................



salam persaudaraan
ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...