Tuesday, April 7, 2020

assalamualaikum semua sahabat ....


disini aku ingin nyatakan yang aku takkan bercerita lagi tentang apa yang berlaku pada aku lagi...bagi aku cukup la apa yang terjadi pada diri aku ni suatu kenangan bagi diri aku sendiri...aku malas nak pikir lagi dah,semuanya hanya akan menyakitkan aku lagi...aku dah cukup tersiksa ,,,sepertinya aku dah tak mau hidup lagi....ya mmg aku gila sbab tulis camni...aku memamng dah tak boleh berfikir secara rasional lagi dah...maafkan la aku jika aku buat kalian terbeban dengan aku ya.....


jika sebelom ni aku pernah bilang yang aku akan counterback apa yang terjadi pada diri aku kan....ahhh setelah aku perhalusi tiada keperluan aku lakukan seperti tu......tahap depression aku semakin hari semakin meningkat sebenarnya,,,aku tak rasa lagi dah penyakit mental ini membebankan aku lagi ,kerana aku rasa kekadang aku bukan dalam dunia aku lagi....spertinya aku mahu menulis perkara tersirat diantara kita supaya maksud terlerai diakhir nanti...segala benda tajam aku lihat alat permainan saja....adakah ini yang dikatakan...hmmmm


aku akan jumpa kalian di masa yang lain nanti ya....


seikhlasnya aku menyayangi kalian semua....


salam persaudaraan


ARADOQX

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...