Monday, April 3, 2017

assalamulaikum..



im back on the street..


pada apa yang berlaku kala ini
aku rasa kenapa aku perlu diamkan diri...
dah tiba masanya aku kembali kepada frontline
untuk aku pertahankan maruah bangsa aku
buat apa aku jadi manusia jika aku tak mampu buat apa apa
dah tiba masanya
keperitan lama memeritkan kembali
biar masa dan ketika menjadi saksi
masa mereka dah sampai
sekarang masa aku untuk bagitau siapa aku
sebarkan api perjuangan ke seluruh alam
akan ku tentang halangan yang halangi ku
akan bakar sekam rimbun menanti rebah
jadi abu pemegang kuasa bagai syaitan
hahahah takkan pernah lupa seperti mereka
selagi masa mu  masih ada teruskan la..
kembali pada asalnya
hatta mencari identiti sendiri...


live and loud
                                     
                                                                                                                 Salam persaudaraan
                                                                                                                      aradoqx


                                                                                                   

No comments:

Post a Comment

QUO

  D alam situasi sekarang ni banyak yang perkara yang berlaku,terutamanya isu politik.ya bag semua yang pham tentang ini pasti akan merungka...